Klantenservice

Als je even zelf wilt kijken..

Bestellen

Hoe kan ik een Nationale Groene Kadobon inwisselen?

1. Maak je keuze uit ons assortiment. Plaats vervolgens je bestelling in het winkelmandje. Ga naar “Doorgaan naar afrekenen“. Vervolgens vul je je gegevens in en kies als betaalmethode ‘Kadobon-Online’.

2. Ga naar “Bestelling plaatsen“. Er zal een scherm verschijnen waar je je 12-cijferige kadoboncode kunt invullen.  Je kunt ook met meerdere kadoboncodes afrekenen door weer een kadobon toe te voegen.
stap 1 stap2

Klik op de knop “Kadobon toevoegen“. Je kunt hier nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDEAL.

3. Klik op de knop “Bestelling afronden“.

stap 3

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk hier je bestelstatus.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt betalen met iDEAL, Visa creditcard, bankoverschrijving en met ‘kadobon-online’. Wij accepteren de Nationale Groene Kadobon, Kadobon Online, de Nationale Dierenbon, de Nationale Trouwbon en de Baby-bon. Daarnaast accepteren wij ook de VVV-cadeaukaart.

Achteraf betaling is mogelijk via betaling onder rembours bij aflevering (pakket met betaalservice).

Ontvang ik een track&trace?

Je ontvangt van ons een e-mail op de dag van verzending met een track en trace code.

Wat is de levertijd?

Levertijd is 2-3 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €5,95 per PostNL en binnen Nederland.

Gratis verzending bij een besteding vanaf €45,-.

Retourneren

Wat is de retourprocedure?

Is het artikel toch niet helemaal naar wens en wil je de order annuleren? Volg dan deze procedure:

1. Stuur ons een e-mail met je ordernummer.
2. Stuur ons het artikel voorzien van naam en ordernummer op naar:
Kadobon Online Shops
o.v.v. Retour met ordernummer
Abdijstraat 60
4816 JL Breda

In het geval van annulering of ruiling zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Het artikel dient onbeschadigd, ongebruikt en voorzien te zijn van de originele verpakking. Het artikel dien je goed verpakt te versturen.

3. Na ontvangst van het artikel ontvang je je betaling retour. Let op: Indien je met een kadobon hebt betaald ontvang je ook weer een nieuwe kadobon. (dit is conform algemene voorwaarden van Kadobon Online) Heb je ook een bijbetaling gedaan met ideal? In dat geval krijg je ook de bijbetaling terug.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen of is je artikel defect of beschadigd? Volg dan deze procedure:

1. Stuur ons een e-mail met je ordernummer.
2. Je ontvangt van ons een franco verzendlabel met het juiste retouradres. Hiermee kunt u het artikel kosteloos aan ons retourneren.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is.
Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door:
het geven van een retouropdracht via onze site, of via een van onze medewerkers.
Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren.

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:

Het artikel compleet is en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking.
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

Als je artikelen terug stuurt, dan hoef je alleen je ordernummer bij de verpakking toe te voegen.
Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf met iDEAL betaald, dan storten wij dit zo spoedig mogelijk op je rekening. Dat betekent: binnen 5 dagen na verwerking van het retour en uiterlijk 14 dagen na je retourmelding. Heb je verzendkosten betaald, omdat de bestelling minder dat 50.- kostte? Dan krijg je deze kosten terug als je de gehele bestelling retour stuurt. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald.

Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een kadobon betalen wij niet uit.

Is retourneren gratis?

Nee, je zal zelf de verzendkosten moeten betalen van de verzending naar ons adres. Tenzij het produkt beschadigd is of defect.

Hoe kan ik mjn gegevens wijzigen of inzien?

Je gegevens inzien en/of wijzigen kan via ‘mijn account’. Ook tref je daar een overzicht van je bestellingen

Waar kan ik een klacht melden?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Neem contact met ons op via onze Klantenservice Of mail naar shops@kadobon-online.nl.nl Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.ikshopgifvrij.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Contact

Bedrijfsgegevens

Kadobon Online Shops
Abdijstraat 60, 4816 JL Breda.

KvK: 78170087
BTW: 

E-mail

Stuur ons een e-mail naar: shops@kadobon-online.nl.

Telefoon

Ons telefoonnummer is: 06-18502001. (Bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00.)

Whatsapp

Ons Whatsapp telefoonnummer is: 06-18502001. 

Als je er zelf niet uitkomt..

Staat je vraag niet bij de ‘veel gestelde vragen‘ stel dan uw via onderstaand contactformulier aan onze klantenservice. Wij streven ernaar om binnen 24 uur je vraag te beantwoorden.

Je kunt nu ook ‘live’ chatten via WhatsApp (zie rechtsonder voor beschikbaarheid)

Of neem contact op via:

Kadobon Online Shops
KvK: 78170087

BTW: 

Tel. :
06-18502001
(ma. t/m vr. van 09:00 tot 18.00)

Email: shops@kadobon-online.nl

Adres: Abdijstraat 60, 4816 JL Breda

Winkelwagen